Candidatul ideal
Suntem în căutarea unui coleg/unei colege care să gestioneze vânzările de pe platformele e-commerce.
Te simți în elementul tău atunci când îndrumi clienții spre o decizie finală?
Îți este ușor să lucrezi cu date tehnice?
Daca da, atunci ar trebui să ne cunoaștem!
Iată care sunt principalele atribuții:
- Introducerea comenzilor în sistemul informatic
- Modificarea statusurilor comenzilor lansate în platformele online, în funcție de parcursul acestora
- Consilierea clienților prin mail sau telefon
- Contactarea clienților ce lansează comenzi online pentru confirmarea acestora și rezolvarea eventualelor cerințe punctuale
- Propunerea de produse noi și listarea acestora în platformele online
- Propunerea de participare și listarea de campanii în platformele online
- Analizarea raportului de performanța a vânzărilor din platformele online și propunerea produselor pentru modificare de prețuri
- Urmărirea și gestionarea procesului de retur
- Extragere și analiză a unor rapoarte diverse (comenzi nelivrate, încasări, etc.)
Ce ne dorim de la noul membru al echipei?
- Cunoștinte operare PC la nivel de utilizator (pachet Microsoft Office, navigare web)
- Abilități de organizare
- Atenție la detalii
- Abilități foarte bune de comunicare
- Maturitate în gândire, consecvență și corectitudine.