Candidatul ideal
Dorim să recrutăm o persoană dinamică şi responsabilă care să preia atribuţiile specifice postului de asistent manager/secretariat.
Ce căutăm la candidaţii care aplică?
– cunoştinţe de limba engleză: vorbit – nivel conversaţional, scris – nivel mediu;
– experienţă în operare calculator – Word, Excel, Outlook;
– abilităţi de operare într-un soft gestiune clienţi/comenzi.
Vrem ca noua colegă/noul coleg:
– să fie o persoană organizată şi eficientă;
– să aibă simţ de răspundere şi conduită corespunzătoare;
– să dea dovadă de spirit de iniţiativă;
– să deţină un vocabular bogat;
– să posede capacitatea de a lucra cu publicul.
Descrierea jobului
Printre activităţile principale ale postului se regăsesc următoarele:
– Preia şi direcţionează apelurile telefonice, notează mesaje şi le transmite destinatarilor;
– Primeşte persoanele din afara companiei (clienţi, parteneri de afaceri etc.), îi informează pe cei interesaţi despre sosirea acestora, asigurând protocolul aferent;
– Pregăteşte corespondenţa şi expedirea ei;
– Primeşte corespondenţa, se ocupă de preluarea şi distribuirea ei;
– Înregistrează documentaţia primită/trimisă în registrul de intrări-ieşiri;
– Întregistrează clienţii noi în sistem, administrează datele acestora;
– Introduce în sistem reclamaţiile;
– Administrează agenda de şedinţe;
– Asigură protocolul administrativ pentru şedinţe;
– Întocmeşte necesarul de birotică şi papetărie;
– Transmite comenzi pentru necesarul administrativ;
– Menţine legătura cu agenţii de turism pentru a asigura transportul şi cazarea, la nivelul solicitat, în cazul deplasărilor în interes de serviciu ale angajaţilor / partenerilor firmei.